Nincs megjeleníthető tartalom

A böngészési élmény fokozása, valamint a forgalom elemzése érdekében sütiket (cookie) használunk.
A tájékoztatót ide kattintva elérheti: Adatkezelési tájékoztató

Szentkirályszabadjai Polgármesteri Hivatal

8225 Szentkirályszabadja, Petőfi u. 12. Tel.: 06-88/599-320 [email protected]

ASP KÖZPONTHOZ VALÓ CSATLAKOZÁSA

Általános tartalom

SZENTKIRÁLYSZABADJA KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA ASP KÖZPONTHOZ VALÓ CSATLAKOZÁSA KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2016-00244

A megítélt támogatás összege: 6 000 000 Ft, vissza nem térítendő támogatás.
Támogatási intenzitás: 100%
A projekt fizikai befejezésének tervezett napja: 2018.06.30.
A projekt bemutatása:
Az önkormányzati ASP rendszerről szóló 257/2016. (VIII. 31.) Korm. rendelet 4. sz. melléklete értelmében Szentkirályszabadja 2017.január 1-jétől köteles csatlakozni az ASP rendszerhez.
Az ASP (Application Service Provider) szolgáltatás lényege, hogy a csatlakozó fél nem magát a számítógépes programot vásárolja meg, telepíti fel a gépére és kezdi el annak használatát, hanem egy távoli szolgáltató központtól szolgáltatásként veszi igénybe az alkalmazásokat.
A projekt keretében az ASP rendszer alábbi szakrendszereihez kell csatlakoznia az Önkormányzatnak: iratkezelő rendszer, gazdálkodási rendszer, ingatlanvagyon-kataszter rendszer, önkormányzati adó rendszer, ipar- és kereskedelmi rendszer, hagyatéki leltár rendszer.
Az ASP rendszer használatának előnyei:
 a térítésmentesen biztosított és központilag karbantartott programok segítségével hatékonyabbá válik az önkormányzati ügyvitel,
 Az igénybe vehető rendszerek lefedik az önkormányzati folyamatok legfontosabb részeit
 A jogszabályokban előírt kötelező feladatok és az analitikus nyilvántartások vezetése.
 A rendszerek integráltan, egymással kommunikálva és összehangoltan működnek.
 A jogszabályban meghatározott kötelező adatszolgáltatások előállítása.
 A rendszerek jogszabálykövető működésének biztosítása.
 Az elkülönült adattárolás és mentés központilag biztosított.
 Az adatokhoz csak a jogosultsággal rendelkező felhasználók férnek hozzá.
 Használata ingyenes.
 A bevezetéséhez szükséges eszközök és szakértelem beszerzéséhez támogatás igénybevétele
 A bevezetéshez szükséges oktatás központilag.
 A felhasználóknak folyamatos támogatás ügyfélszolgálaton és hibabejelentő rendszeren keresztül.
 A rendszerek biztosítják az elektronikus ügyintézéshez szükséges technológiákat.
 

 

V